I mitt helvete är det tystnad som ekar,

Ja, nu har det vart dåligt med uppdatera måste jag nog erkänna. Men det är faktiskt så att jag har ett annat liv som har tagit mer tid än vanligt och ett humör som inte skulle lyckas blogga om några trevligheter.

Dagen i skolan var lite havlmeningslös men va fan. Det börjar dra ihopp sig och jag känner att jag vill spendera så mycket tid som möjligt med de vänner jag har i skolan som jag snart inte alls kommer se lika ofta som önskat. 
Köpte min studentklänning i dag men osäkerheten ligger kvar. Men om jag väljer att behålla den så är allt fixat nu förutom smycken.

Jag vill Säga grattis till Tildi och Thure som klarade gesällen och till er andra FAN va bra gjort. Alla kämpade på bra och gjorde ett suveränt jobb!


Nu är det snart lägg dags imorgon blir det skola, jobba arslet av mig och träna med tilda, sen förhoppningsvis ska jag hinna med att söka lite jobb, annars får det blir på onsdag.

Imorgon lovar jag att uppdatera med lite spännande saker. 

(idag har jag tänkt lite extra mycket på hur det var när jag gick ut nian, på mig och sofia när vi gick i samma klass, hur det var vilken stämning, vilka förväntningar och vilka framtidsplaner man hade. Ja, det är ändå inte så länge sen jag gick i samma klass som det fullafan men ändå känns det som en evighet sen... suck saknar henne och tycker det är tråkigt att jag inte kommer få ta min student med den pinglan. Men får tänka så här hon får fira våra studenter två gånger)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0