I samma stund jag kände vinden från din kropp när du gick förbi mig visste jag att det var över,

har inte orkat bloggat så mycket på senare tid, men om ni visste omständigheterna skulle ni förstå. 


Går kväll hände de inte så mycket kändes som om jag satt i bilen hela kvällen och åkte fram och tillbaka till olika ställen. Västerås hem till mig hit och dit. seg som fan men men hade trevligt sällskap så gick ju allafall. 

Idag har jag inte gjort så mycket, i morse när jag vaknade var jag inte hungrig för fem fucking öron men mamma tjatade så mycket så tog mig i kragen gjorde mig en macka och ett glas oboý (mycket gott) gick upp till sängen igen stängde dörren och började kolla på vänner igen. Sen har jag legat här kollat vänner, mamma och pappa åkte iväg och spelade golf sen när de kom tillbaka så hade de köpt bullar så tog min bulla och min köpp kaffe och gick och la mig i sängen ingen. SKÖNT! Idag har jag INTE lust att träffa folk ALLS men ska ända försöka palla ner min feta rumpa till gymet allafall, men det blir nog inte för ens runt sex tror jag. 

Nu ska jag åter gå till mitt Vänner tittande och bara njuta och lossas att världen utanför min säng, mitt rum inte existerar. 

Pusspusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0