ja men då blir man ju en bra männsika,

Nu är jag hemma... 


- Vart lite halv sjuk idag så har känt mig jätte hängig och jätte nere bara så det var tungt att jobba idag.


- Blev bjuden på lunch.





Ja, folk har ju beställt studentmössor nu men någonting som jag blir lite humm... över är att folk inte beställer mössor med sin linjes färg utan tar en färg som är snygg bara... Liksom om du gått en linje i 3år vill du inte ha den linjens färg på mössa? Tycker bara att det är konstigt och förstör lite av hela grejen men att alla linjer har olika färger. Känns som om de lika bra kan skita i att ha egna färger på de olika linjerna.. Men det är ju bara min åsikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0