jag vet vart linjen går,

Trött som ett jävla as men fuck that, kolla ut.. ser ut att bli en fin dag idag, så god morgon godmorgon! 

Kommer bli en jobbig dag i dag massor att göra, när det gäller skola osv,  ska förhoppningsvis ÄNTLIGEN få lämna in min uppsats som jag kämpade så med förra veckan men pga av att skrivaren inte fungerade så blev det inte så, så får bli i dag.



Vill tacka Johanna för att hon är en underbar vän, känt henne
Tusen år och hoppas på tusen till. Hon är guld värd och har hjälpt mig
många gånger!

Nu är det frukost för mig (=kaffe) Sitter med dagens tidning och läser serierna och kollar mitt stjärntecken, fisk! Vill ni veta vad de står?
För er som inte ville hoppa någon rad.

Något har tagit en för dig mindre gynnsam vändning, och du tvingas troligen fatta ett snabbt beslut i en viktig angelägenhet.
Lyckofärg, blå
Lyckotal, 8


Intressant får se vad som händer idag.
Nu sa jag lämna tidningen till mor för att ta andra delen och läsa dagens fråga sen sak jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sedan sätta mig i en äcklig buss och åka till min underbara skola och träffa mina äckliga kompisar....
(ska byta två ord vilka?)



Kommentarer
Postat av: j

tack själv du är guld värt! <3

2010-05-24 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0