kolla mig i ögonen och säg att jag ljuger,

HAR HITTAT MIN STUDENT KLÄNNING NU!
eller...?

Nej men jag hittade den klänningen som jag verkligen kunde föreställa mig i på studenten, men självklart med mitt idiot huvudtänker jag äsch köper den sen och poff så var min storlek slut, tuna park, stan OCH Västerså som jag bad de ringa till. 

Nu har jag letat klänning sen i julas och jag spenderar kanske 2-5 timmar i veckan och letar på internett  sen ska man plussa på den tid jag spenderar i stan, och tuna för att hitta den jävla klänningen. Asså jag lovar har så god lust att springa ut naken nu, fatta vad snyggt, tuttar som guppanendast klädd i ett par sky höga klackar och en student mössa som btw är så sjukt snygg och mina skor är för att dö för. Så jävla förälskad i mina skor. 
Provad dem ett EX antal gånger innan jag köpte de.

Om någon vet vart man kan hitta en klänning så snälla berätta, i desperat behov av hjälp!

Klaga inte på min humor, då får du spö.

Guldlock fick 5-6år för olaga intrång,




Haha, ett gått skratt förlänger livet, bra att man har dålig humor då * Blink Blink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0