lilla kjolen som guppade runt i min ögonvrå kommer vara det jag minns bäst från den kvällen,

Träffade min kära vän, granne och någonting till idag, Alexandra W. Snackade skit och skrattade och tog ett par cigg tillsammans. Så jävla skönt att ha henne hon bor nära, hon har humor och ett jävla temperament.  Känt henne sjukt länge, även om vi inte ses lika mycket som vi gjorde när vi var 14 så känner jag fortfarande att jag alltid kan ringa henne. 

Minns när vi var 14 hur vi åkte runt till alla olika kjosker för att köpa cigg och om någon lyckades var man super lycklig. Hur vi skolkade från vissa lektioner för att ränna iväg på bus, alla de olika fester vi krachade tillsammans, hur vi skrattade och grät tillsammans, eller de mornar när vi inte orkade ta bussen till skolan och vi satt hemma hos henne för att kolla på samma film om och om igen samtidigt som  vi åt ostbollar. Hur på lunchrasterna vi gick upp till Odlarskolan bara för att träffa lite folk och ha någonting att göra... ja listan kan göras lång så tror jag stannar där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0