Nu hade ni förväntat er något annat här va?,

Ja, kvällen blev inte som planerat men ganska lyckad ändå. Har bakat en kaka till praktiken och jag måste ju säga att den blev ganska bra. Inte för jag smakat på den än...

Kan inte fatta att det är min sista praktikdag i morgon känns helt overkligt. Minns när jag var där första dagen och hur det vara bara första månaden och nu är det slut. Kommer faktiskt att sakna praktiken väldigt mycket, lärt känna de personer som jobbar där bra och de är härliga  människor.  Nu ska jag snart lägga mig för att sova.


- Fikan med Matilda, var jätte mysigt att sitta i solen på morgon kvisten och bara njuta av de härliga vädret och befrielsen från att inte stå tillsammans med ***********************************************.





- Haft en fruktansvärd huvudverk på kvällen nu, som verkligen inte ville försvinna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0