ögonkontakt kan få dig att undra,

Livsstilsikonerna är tillbaka! "Sex and the City 2"
Biopremiär: 28-05-2010 Nu är det återigen dags för Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda att erövra New York och jag längtar ska bli så sjukt kul att se den. Funderar nästan på om jag ska gå själv på den, ta på mig antingen mjukisbyxor, köpa mig en fet popcorn och läsk  eller om jag ska klä mig "lite finare" och ändå köpa mig en fet popcorn och en fet läsk? Ska allafall bli sjukt kul att se filmfan, som om jag går själv eller inte eller m jag går i mjukisar eller inte spelar ingen roll. Kanske lite opassande att gå i mjukisar till en film som har mode som en del av handlingen? Kanske skippar mjukisarna i allfall. 

Nu vart jag lite nostalgisk så ska nog kolla den första filmen nu, hihi!









Ah det ska bli sjukt kul, blir sjukt tagggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0