om jag inte är det borde du inte vara i min närhet, du borde hitta den som kan ge det jag har förlorat,

Skolan, sög ju inte lite idag. Två lektioner och en FET hål timma kul!

Ja som jag sa i tidigare inlägg så är det ju faktiskt så att jag har börjat träna och dessutom köpt mig ett gymkort. Men det där med träning är inte min grej även om jag nu har kommit till insikt att jag faktiskt måste skärpa mig och tänka efter lite när det gäller mat.
Men jag är ju en sådan matglad människa och att små äta och smått och gott är ju faktiskt det bästa.

Att ta en fika efter skolan kaffe och då och då någonting gott till det

Mackor, älskar en färsk macka när man kommer hem efter skolan och lägga sig i soffan och bara glo på någonting dåligt på tv medans klockan tickar,

Sen är det ju middag också, det kan man ju smälla in sig en del om det är god mat

Sen kanske jag åker oh träffar någon kul person och när man kommer hem innan man ska lägga sig så ka man ju ta någonting gott..
eller varför inte ta en bil tur till Donken för en kvälls bit med någon rolig kompis

Då har jag hoppat över alkoholen man häller i sig på helgerna och lite chips här och där dagen efter,

Det är fan ett under att jag inte är smäll fet. Specielt med tanke på att jag knappt cyklat efter jag fylde 15 då jag införskaffade mopped och för dryga 1 år sedan blev min cykel snodd, sen ett körkort efter det ojojoj, Må tacka mina föräldrar för de gener jag har ändå.

Nä träning är inte min grej, ligger hellre i soffan två timmar sen träffar en kompis eller liknande, sätter mig på ett kafe` istället för att ut och springa eller hit the gym. Men om man som nu måste träna s¨å är ett löpband bättre än att ut och jogga.

Med detta inlägg kanske jag nu är officiellt en tjock person men fuck that jag gillar livets goda. Jag är en slpp människa gör inte mer än vad som behövs göras. Med att jag är en slapp och slö människa betyder inte att jag inte gillar när det händer saker, det får gärna hända en massa för mig så länge jag slipper anstränga mig... *Blink blink.  Har alltid vart och kommer alltid vara.

Men ta mig fel inte kommer mitt nya gymkort ligga i plånboken och mögla nej nej det ska fram minst 3 gånger i veckan.
Så nu alla flickor håll hårt i era killar för fan va snygg jag kommer vara till sommaren.



Kommentarer
Postat av: Rasmuselle

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 13:33:41
URL: http://rasmuselle.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0