one for one, two for two, three for three, and then it's me,

Mina grannar har kvar julbelysningen är det okej?



Igår var det utgång, hade faktiskt en trevlig kväll. Vart ganska spåntan efter som från början jag inte ens tänkte gå ut utan hade planerat för filmkväll. Men så vart det inte fick lite sms och sen var det kört. Jag och Matilda åkte för att inhandla det goda för kvällen sen bar det av till Jonis för en förfest, vårt grogg virke tog slut ganska så så mycket alkohol blev det inte under den här kvällen. Efter Jonis drog vi ner till stan och gick in på harrys.

Hade nog jätte roligt till större del av kvällen, träffade massa roliga människor, folk jag inte sett på år och dagar så det var en lyckad kväll ändå tycker jag. 

Bilder, hihi!

deeyedavid

Dagen efter väntar på bussen, Tror jag blev kall igår. Kände mig lite 
kraslig, och nu börjar det kännas i halsen någe.



Ja dagen har vart chill, slappat på stan, fikat och varit allmänt flummiga. Kollade igenom bilderna tillsammans och jag kunde inte sluta skratta vissa bilder var ju så fruktansvärt fula, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0