one moon, one sky, one life... ,

Inom paranets, Måste tillägga ens ak innan jag somnar men idag så hände någonting som jag aldrig trodde kunde hända men jag blev påkörd av en sådan där rulator man kör runt på. Och killen som kör på mig ber inte ens om  ursäkt.... Iriterande  bara för att han sitter i rullan så behöver han inte be om ursäkt eller?!  Om jag råkar gå in i någon säger allafall jag förlåt eller ursäkta!
Tycker att det är ohyfsat bara...
INTE OKEJ!



- Ingenting eller jo jag fick äntligen se den där skräck filmen jag tjatat på Kim om att jag ville se..



- .... Filmen som jag tjatat om, skräck filmen var inte så jätte bra. Inte så bra som trailern visade men ändå okej så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0