pirrar lite lätt,

Tränade med Tilda i dag, den bruden asså....

Det gick mycket bra och är sjukt nöjd med min träning som jag gjorde ikväll och mer blir det i morgon innan jag ska supa bort de tränings passets jobb men men. 
Börjar bli mer och mer taggad för imorgon. Ska bli sjukt KUL 


Så här ser mig planering ut för morgon dagen:

  • Skolan, 2 lektioner, sista instäld

  • Stan byta en klänning och lite andra ärenden

  • Träna, med Tildi

  • handla det "roliga" för kvällen

  • Hem till mig, jag och Tildi fan ska fixa oss peppa för kvällen

  • Sen kommer resten hem till mig och det blir förkrök så det bara skriker om det, 

  • Sen krogen, utgång, in i dimman och mot ångest dagen efter
Tycker det ser lovande ut ju, inte ni?!

Längtar till sommaren när man kan ha förkröket hos mig på baksidan med grill alkohol och de bästa vännerna. Minns förra sommaren, satt ganska mycket hos mig och förfestade och det var så sjukt härligt kvälls solen, musiken, gemenskapen och förväntningarna för kvällen.Aja ska inte börja babla på nu om minnen från förra sommaren .. nu ska jag hoppa in i duschen.









Kommentarer
Postat av: tildi

imorgon ska vi bli fulla och glada hihi<3

2010-05-11 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0