säg ingenting, I know,

Ja, nu är jag i skolan. Kundpasset har nu hållit på i 2 timmar snart. Jag har redan klippt min kund och det är några enstaka kvar nu. Klassen panikar sig lite smått men med helt förståliga grunder.
Kan ju inte klaga så mycket på vädret men jag måste ju säga att det fortfarande är lite kyligt i luften, inte den där varma luften än. Tråkigt. Men det borde ju vända snart.

Nu ska jag åter gå till attt springa runt, ska väl vårstäda salongen lite grann nu. Dagen ser lång ut, halv sex är min slut tid. Efter skolan ska jag hem äta och sen iväg och klippa Denis.

Nu ska jag gå och busa med Tildi.

PUSS






Kommentarer
Postat av: Kimrachel

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-05-30 @ 08:23:19
URL: http://kimrachel.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0