som om det skulle kunna hända, tänk om bitch,

Det är inte mycket kvar nu, inte alls 4 uppsatser och 1 prov sen är jag klar. Ska försöka avverka 2, kanske 3 denna vecka. 

  • Klänning 1 check
  • klänning 2 check
  • skor         check
  • Väska(or) check
  • Plan för balen check
  • Fixanaglarna tid check
  • Inbjudningarna utskickade check
  • Svar från alla inbjudningar check
  • Limosin bokad/betald ckeck
...Är det någe mer, tror inte det
Imorgon ska jag sitta ner med mina päron kolla vad som ska köpas in tills studenten, vad och hur mycket, vad har vi hemma och vad har vi inte. Känns som om jag ligger ganska så i bra plan nu.

Nu ska jag fortsätta plugga PUSS!

SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0