spännande,

Det var dans träning för balen idag, jag och min partner Henrik Nilsson hade dragit ditt våra rövar för att se vad de var de hade att erbjuda. Ja vi dansade som kungar på dansgolvet och jag måste erkänna att jag vart ändå lite imponerad av henriks rörelser. Han hade ju lite flyt i sig!

Ja, innan det så var dagen inte så givande, en lektion som var enbart genomgång i och sen slut, jag och Matilda tog oss friheten att sätta oss på Expresso hous och fikade i solen. Fan va mysigt de har fått det nu nästan så jag blir tungen att svika WY för ett tag, dessutom så hade de sol då.Sjukt mysigt att kura ner sig i soffan där och snacka skit och kolla på folket som traskade förbi.
En tjej som gick för bi hade ett så fult hår så det va galet. ( Yrkesskada) Hon hade RÖD utväxt och bruna längder. Men men klantigt måste jag nog säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0