iskall,

Ja hemma nu efter en inte så nödvändig dag i skolan men kul att träffa flickorna. Man vill ju ändå passa på nu när det är så kort tid sen chansen att träffa vissa av dem är ju inte så stor, men att vissa flyttar är ju bara skönt behöver inte mer skitsnack i stan.

Lunch på stan med Tilda i dag, asså det är ju så bortkastade pengar för mig att köpa en hel lunch själv när jag inte är så stor i magen, äter mindre än hälften, inte kul. Men lämnade in min uppsats i religion nu så skönt att ha den ur världen måste jag säga, 14 till läraren nöje att läsa. Hon får ju skylla sig själv när hon ger ut så sjukt mycket att skriva om.

Idag blir det träna, sen plugg plugg plugg. Gick ganska bra på träningen sist så känner att jag måste keep it up YHE!
FF= Fettmafifi HAHAHAHAHAHAH hoppas ni hajar att jag skojar haha!

Möte Linda på religionen så det slutade med att vi tog en kaffe i kafet och en cigg på skolgårn i regnet och hade ett långt samtal. 

Nu blir det till att vila av, somnade klockan 22.00 typ igår men ändå så sjukt trött, sovit grymt lite denna helg. Men inatt kommer jag kunna sova lugnt känns det som. 

Nu ska jag kila, ska lägga mig i sängen kolla vänner och surfa runt på nätet ett tag, PUSS PÅ ALLA!


Kul kille, från en grym kväll på harrys i följd med en hel natt av 
shots,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0