Vi möts i ett annat liv min vän,

En uppsats klar, två kvar eller ja en är redan skriven ska rätta till den lite bara men sen kommer mardröms uppsatsen som jag ska skriva i Naturkunskap B, visserligen har jag förhandlat fram en bra deel med men läraren när det kommer till den uppsatsen så jag har nog ingen tillåtelse att klaga.

Men först en liten paus innan jag fortsätter, tihihi, egentligen så verkligen hatar jag ordet thihi, det stör mig och ser så sjukt drygt ut.


BTW, var på bio igår och såg SATC 2, ja jag kan ju inte säga att den var dålig men kan heller inte påstå att den var direkt bra. På några ställen tyckte jag att att allt var överdrivet när man typ tänkte " men troligt", och på vissa ställen vart jag så äckligt besviken på "modet" 
Detta plagg springer hon runt med på en arabisk marknad,
slummen typ. TROLIGT, förmodligen skitvarmt, plus
ser ju förjävligt ut!

Men andra ställen i filmen tyckte jag att kläderna var fabuluse, Men någonting som de inte hade snålat med var humorn i filmen. Många scener där jag nästan dog för det var så sjukt kul och en scen var det så kul att publiken började applådera. De som har sett den tror jag nog vet vilken scen jag menar. Jag kommer nog förmodligen att se filmen igen men jag kan inte bestämma mig över vilken film som faktiskt var bäst, 1:an eller 2:an? 
Men absolut tycker jag att den är se värd, men jag fick en känsla av att den saknade handling de åkte liksom på semester hände saker där sen var den slut. Väntade på en handling på någotvis. Men absolut så var det en bra film mycket rolig och välgjort. Inte lika mycket sex som i tidigare dock men ed tanka på att 3 av 4 är gifta hur mycket sex kan de då bli?
Samantha go crazy, kan man lugnt säga men eftersom det är min favorit så tyckte jag att det var stört kul. 
enligt mig så är det hon som "gör" filmen. Kim var ju nära där ett tag på att bojkotta filmen, hon hade kräft innan att hon skulle ha lika mycket som carie vilket jag tycker är fullkomligt rimmligt. Hon är med i filmen lika mycket men hon visar mer hud och gör med galna och mer krävande skådespelerska skills. 

Ger som ex Friends, där gick skådespelarna ihop och sa att alla skulle tjäna lika mycket eftersom alla gjorde lika mycket och det tycker jag att den här serien borde ha följt på med. 

Ja, ja, nog bubblat nu ska jag åter gå till att plugga. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0