heroiskt att kasta ett kort?

Falska vänner. 

Ja, några sådana har man ju mött på under de år man levt men jag tycker ändå att det blivit mindre och mindre med åren. (låter som jag levt i 100år men...) Jag tror att det beror på att man börjar bli stor nu, man börjar ta ansvar och man börjar "välja" de vänner man faktiskt vill ha nära och de man bryr sig om. Men det måste ju finnas de som är lite efter också,  finns ju de som ligger kvar eller precis kommit in i 14-is stadiet. 
Löften existerar inte och vänskap waht tha fuck is that?

Och jag har ju turen att möter en sådan barnslig fitta, som jag trodde att tag var en vän men visade sig vara en lögnare, svikare och gjorde allt annat än brydde sig. Men man lär sig av sina misstag! Och förlåta PUFF inte på min världs karta finns det inte i detta läge, det har jag gjort för - jag har förlåtit, jag har blundat, jag har gjort en de andra som jag inte burkar göra bara för att jag just inte brukar göra det.
Men man kan inte lära gamla hundar sitta, slyna alltid slyna!
Men fuck that, nu ska jag till David på kaffe. 

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0