vänskap på bild,



Ibland önskar jga att man kunde göra som man kan på msn i verkligheten. Jag vill kunna blocka personer, låta de vara kvar jag kan se de men de kan inte se mig, ellerom jag så känner blockaoch ta bort de kan inte se mig och jag kan inte se de.
Vore inte de super skönt?

Är på praktiekn nu och det är lite halv segt, känner mig ganksa hängig och vill bara hem och stänga in mig i mitt rum, dra ner gardinerna så det blir becksvart och för en tid lossas att verkligeheten utanför mina fönster inte existerar. Den här helgen tänker jag hålla mig för mig, totalt igronera omvärlden till jag känner att jag vill ha någonting med den och göra igen. Jag tänker lossasblocka världen för en helg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0