det är som en ovis framtid som man vet,

Hejsan bloggen och min älskade läsare. Jag vet att det vart taskigt med bloggandet nu på senare. Men det har ju sina grunder.

Det är så här , jag har alltid bloggat till min själv. Att få skriva av mig har alltid vart väldigt viktigt för mig så långt bak i mitt liv som jag kan minnas. Jag vet inte hur många olika dag böcker jag har. Men nu har jag valt att dela det mesta här på bloggen sen en tid tillbaka. 
som vissa av er kanske märkt har aldrig ( till 96&%) mina rubriker någon koppling med inlägget att göra. Det beror på att det är för personligt så jag väljer att inte dela det med er. 
Men nu känner jag lite si så där med bloggandet. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag vet inte vad som är av intresse...
Ja, det som faller mig i intresse brukar folk tycka är konstigt och inte idealet för en blogg. 

Det som styr de flesta bloggar i dags läget är mode, smink, foto och olika debatter om vad som skrivs i idningar, nyheter och skvaller och det som visas på tv. 

Jag ÄLSKAR mode, givet men jag tycker samtidigt att Sverige är efter när det kommer till mode så det faller mig inte i smaken att blogga om det. Smink, ja jag är tjej sminkar mig inte så mycket annorlunda än andra? 

Foto, jätte kul men jag har ingen systemkamera så det som jag tycker är värt att fotografera funkar inte med min loser kamera som jag köpt för annat bruk...

Skvaller ge jag blanka fan i att skriva. Jag tycker så som jag tycker så är det och jag känner inte att jag blir påverkad av det, vaken positivt eller negativt. Nyheter då?
Ja, det tycker jag är fruktansvärt kul. Men vad är vitsen med att skriva om det när det står i en tidning där jag kan kommentera där? Där man får respons.

Självklart ser jag på TV men jag följer tv på internett pga att jag har ingen makt över TV i det hus jag bor i. Där ligger jag sist i näringskedjan. 

Men jag har tänkt att jags ak göra ett försök till att skriva lite om mode, smink, fota och allt de andra. 
Jag kommer tolka mitt på mitt sätt och hoppas på att det ger någon form av bättre standard på bloggen... eller va fan vet jag?

Vad ska jag annars skriva, vad jag gör? Ja men om du vill veta vad jag gör umgås med mig, fråga mig eller liknande.. Men det är de mesta jag skriver om och det kommer jag fortsätta med. 

Jag följer heller inte någon annan blogg, kan hända att jag tittar in på någon blogg då och då när jag inte har bättre för mig och redan gjort det som går att göra. 

Jag tycker att det är kul att blogga  och kommer fortsätta ett tag till så får vi se vad som händer...

Puss på alla och har någon någonting att tillägga gör så jag kan ta det mesta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0