gästblogg alá tildiii


hallå!
längesen man bloggade då.. sitter nu hemma hos filling med henne och alexandra.
Har precis installerat alla jävla sims spel som finns och nu funkar inte skiten :P programmet krashade tydligen... typiskt min tur.. kanske får igång det snart. våran plan var att lana sims hela natten hahah.. och det är tydligen en tävling så dom andra sims nördarna slår väl mig antar jag. Pinsamt värre att vi "lanar sims" tycker ju jag;)
men men. skönt att vara hos min filling.. även skönt att inte festa för en gångs skull :)
eftersom jag inte får igång spelet får jag skriva lite då,
livet efter skolan då? jag saknar skolan faktiskt sjukt mycket ibland. Kan vara den roligaste tiden i hela mitt liv faktiskt. vi tjejer hade så himla roligt tillsammans. Det är ofta man längtar tillbaka, tiden gick alldeles för fort.. 
Men vi närmsta håller kontakten och det är det viktigaste :) just nu planeras det en skidresa i Mars-April :D

just nu har vi har hem till midgård på i bakgrunden, och frågan är varför jag sitter och asgarvar till det? trodde inte det var min humor men tydligen hahah... sjukt roligt faktiskt:)

ajaa lite pics är alltid roligt:) finns miljoner bilder och sjuka videos från skolan på min dator men blir bara några st bilder:)



crazy girls



hahaha glömmer aldrig. alaa dränker filippa i shamponeringen och filippa blir sjukt irriterad. (finns även en video)



snyggingar va!



idrott med gertrud... alltid lika roligt! not.....



därför vi hade tid med sånt här....



hahaha seriöst... tönt fjortis bråk i klassen, var ju tvungen att driva lite:)



dålig humor eller rolig julshow.. skrattade hela showen minns jag iallafall!



hahaha anders hasselmus mentor! glömmer dig aldrig :)

sån tur jag hade som träffade dessa tjejer när jag började på frisörlinjen i Eskilstuna! love..

nu ska vi nörda vidare:) pusspusss

Kommentarer
Postat av: ALAA

HAHAHA OMG! Va sköna bilder!! Dööör!! Jag saknar skoltiden med er tjejer !! Saknar idrotten och datorkunskapen med andres såklart haha! <3

2010-11-29 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0