mitt tomrum är fullt med frågor,

Så nu är det snart jul igen, en av mina mindre uppskattade högtider. Visst kul med familj och vänner men jag tycker det mesta är på tvingat. Plus ska långt åt helvete och fira så kommer inte kuna göra som förra året vilket är till mindre glädje. Men men, kul och träffa kussarna lite. 

Jag har redan köpt paket till pappa men inte till mor och bror. Brukar alltid sluta i jul stress och inget nöje så ska se till att det inte blir så i år palla. 


  • Det är ju kul att träffa släkten inte så ofta alla samlas,
  • Kul att se minen när den man ger ett paket till när de öppnar de,
  • Kan ju inte ljuga klart jag gillar paket,
  • Mycket att se på på Tv,
  • Kalle anka <3
  • Det är så mysigt med all belysning i mörkret
  • Nära tills Nyår ( som är min favorit högtid)
  • Efter jul kommer julrean

  • Tycker att högtiden är på tvingad,
  • Tycker att det har mer blivit till en stressande tid istället för en avslappnade tid,
  • Man bökar och stök, ta fram allt och det står fram under en kort tid bara,
  • Många skulle nog sätta detta på den övre men jag gillar inte julmat,
  • Tycker att julen har blivit för materiellt, handrar bara om att få MEST och dyrast
  • på tvingad, man MÅSTE fira jul och man MÅSTE tycka om det,
  • Julskyltningen börjar i slutet av augusti och där med så har man tröttnat på det innan det ens har börjat.
Kanske det är både blandade känslor över jul men tycker att den är mest jobbig.

Men min familj gillar den så ...  får väl spela med * hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0