tänk på de omkring dig du vet aldrig vem du kommer behöva be om en tjänst i framtiden,

NU jävlar!!!

Vart och tränat med Hannapanna idag/kväll. Nu är det dags för beach 2011. Träning och diet från och med nu. 
Nu ska kilona bort och allt ska tajtas till, tajt, tajt, tajt!
Märkt att det var ett tag sen när jag kände efter alldeles för kort tid hur inget hängde med i vad jag ville/van vid. 
Men det sak det bli ändring på. 

Innan balen då var jag på topp, även om jag inte hann komma tillbaka till den standarden jag va i för ett par år sedan men fy helvete, smal och tajt. Men efter balen har det bara gått utför. FEST, myskvällar hemma slappt och ett körkort allt som behövs. NU, välkommen fetma. 

Nu ska jag lägga mig, PÖSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0