thats the way it is,

Hejsan, sitter vaken nu! Ja nu så här dags och klockan är så mycket som 09:16 när jag börjar blogga.

Sitter och snokar runt på internet just nu och en känsla av besvikelse sköljer över mig just nu. Jag känenr mig väldigt sviken av en vän som jag älskar. Stora problemet är att denna person kommer nog aldrig få höra de här orden från mig. Men jag kommer alltid veta vad denna gjorde med vänskapen jag gav som jag aldrig kommer få tillbaka. Personen kommer aldrig veta men jag kommer. 

Ibland när jag sover lite får jag många tankar, funderingar på olika saker som tex, de personer som jag vet en gång i tiden tyckte att jag betydde någonting, minns de mig och på vilket vis minns de mig? Hur vi avslutade det vi hade, det som var eller hur det var innan?
Hur ser jag på saken, det beror på men så är det väl för alla.

Jag har personer jag inte håller någonting ont mot men det finns andra jag aldrig kommer förlåta.
Men vi har alla våra spöken i garderoben eller hur brukar man säga lik i garderoben?
Dagens planering, nu duscha, äta träna AF och sen jobba. Så kul var det. 



Nu KAFFE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0