trött på skiten,

Hemma nu..
Lång LÅNG dag. AF in my fucking as.

De började med att berätta att det är stora möjligheter som öppnas om man är med i UGA Som tex

Lära sig sriva ett CV, personligtbrev.. WOW!

Praktikplats kan man få, Ja men jag har bara haft praktik i två år så det är PRECIS det jag vill ha nu. En praktikplats i tre månader som utnyttjar mig och sen inte ger mig något jobb.

Eller en utbildning Kanske? , Nä men jag har bara pluggat mer än halva mitt jävla liv så jag väljer att sätta mig på AF för att få en ny utbildning. Det var just därför jag INTE sökte in till universitet eller liknande..

Vilket babblande skit, äna de nyttiga med UGA är att man tvingas söka jobb för att få ut extra pengar. Men för att ens få gå med så måste man vänta 3 månade och sen YTLIGARE en månad för att nå se några jävla pengar.


FYFAN!
Sen också när någon informerar en grupp ska inte personen ifråga kolla på gruppen och INTE på sån fula kollega medans den talar? eller har jag fel?

För när jag pratar inför en grupp då står jag ju SJÄLVKLART inte mot de och tittar på de jag talar till...
Sen också de jag talar till jag talar med de som om dte vår några fjortisar som inte bryr sig eller fattar ett skit. 
SÅ möter jag folk. 


Jag är på så äckligt dåligt humör att ingen kan ens tro det. Har vart det ända sedan i morse. Och det har inte gått över än. Och AF gjorde inte saken bättre.

FUCK ALLT typ, nu ska jag äta för jag kom hem NYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0