letar efter en säker plats i en osäker värld,

hejsan!

Slutat jobbet för ca 1,5 timma sedan och har nu suttit på en mysig familje middag med mamma och pappa. Ska snart till Wistrand för en myskväll och imorogn blir det film med massa brudar. 

Har kommit fram till en stadie i mitt liv där jag starkt överväger att bli feminist. 

Förrgår var jag med Robert på tunapark och kollade in lite skidgrejer och det fans bara killprylar i princip. 
De tuffa snygga skidorna fanns inte i min längd och det är ju inte så att jag är kort... 
Sen så är det så att mina skidkläder små så skulle behöva nya så gick för att spana in de också.
MEN icke fanns bara för killar. På tjejavdelningen fanns det typ 3 i så jävla kärring tråkiga färger. 
Så kollade jag killavdelningen där fanns det i färger och mönster....

FYFAN!

Sen nu var det så att jag sökte ett jobb, industri, två veckors vikariat typ. Men det fick jag inte för att jag inte har KUK mellan bena

FYFAN!

Det arbetet jag skulle utföra hade inget att köra med könet men varför de vill att jag skulle vara kille var för att " fall att" det dyker upp nå mer och de behöver ta in någon vill de ha en kille, de är starkare. Ja men ta in en kille då....

Fan va irriterad jag är. 


Nu ska jag till min ÄLSKADE




Vi ska bara chilla och dega och vara döda. 

har inte gjort så mycket i veckan, har bara vart deg, slöa, jobbat och vart med Roberto, kollat film käkat popcorn och tuna park och kollat kläder och mobiler.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0