samma sak,

Sitter hos alex just nu och degar.  Ja eller så som det är är det så att Alex sitter och gör läxan jag kollar på och ger mina åsikter.

Dagen har vart lång även om jag började sent. Det första kunden jag fick var en snoffig noboddy som var så otrevlig och det versta hår jag någonsin sett. Det var så slitet, så förstört så det var som tuggumi och det gick INTE och en kamma i det.

Sn efter jobbet tog och och aexanda och sofa tag i Alex storhandling. ICA maxi. Men det vart så att alex sprang runt med vagnen och plockade vartor och jag och sofia kollade leksaker och fula runt.

Mycket kul!

 Sen var det reacing till alex och sen till rusta för att lämna tillbaka en gulgransfot.

Nu sitter jag här då och precis tagit mina rester från igår. Spyci Hot. MYCKET GOTT nästa för gott med tanke på att jag åt FÖR mycket, åt fast jag var mätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0