sista visan,

Nu har jag vart iväg och gjort naglarna och jag kan säga att jag inte är nöjd för fem öre. ser ju inte hemskt ut med inte fan var det värt 600kr för de. De är ojämna och snea, kunde nästan gjort lika bra själv aja. Men men då vet jag allafall vart jag inte går nästa gång.

Helgen var bra, Fredagen skulle vi ha pizza kväll men det slutade med kina mat och en vd som kom. Det var mysigt och super trevligt.



Lördagen, käkad hos alex sen körde vi lite kareoke och en massa massa vin. Thihi.

Kom hem vi3-4 tiden gick och la mig och sen sov jag oc h sov och sov. Vaknade vid elva gick upp drack vatten la mig igen vaknade igen vid 2tiden låg och halv sov hela dagen la mig igen vid 12 sov till 11 tiden idag och kunde sovit längre.  Hehe.

Nu ska jag snart till jobbet. 

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0