,

Kan ni tyda den övre?
Den är spegelvänd, så när jag ser mig i spegeln så är bokstäverna åt
rätt håll för mig.
Budskapet med den fattar ni själva... om ni ser vad det står.
Den undre, ja den gjorde jag samtidigt men med annan mening. Alexandra
har nämligen en lika dan i nacken. För att vi gjorde allt tillsammans, provade
allt för första gången tillsammans. Säng vad ni vill men
Jag ÄR såååå NÖJD. Blev som jag ville och känns perfekt!


Gjorde förre veckan på torsdags morgon tillsammans med Söta Alex
båda var så nervösa. Jag är ju så jävla rädd för nålar men allt gick
bra ändå.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Jättefina, förstår att du är nöjd! :D

2010-10-13 @ 21:00:44
URL: http://vinoveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0