förväntan, vände mig om en sista gång men med en besviken min vände jag tillbaka och klev över gränsen som kommer förändra, nu vet jag.....,

För er som inte vet.. Jag är inte hemma för ögonblicket så att få tag i mig är ganska omöjligt, går går det men jobbigt läge liksom är i Unger, har bara ena mobilen ( 0768602245, ring om det krisar inte annars, jag betalar massor för att ta emot era samtal.)

Just nu, sitter och degar sliten till max, har halv sjuk så känner mig inte på topp men ska nog ta mig i kragen. Ska snart iväg och bada. NICE!
Vart i budapest hela helgen och vad jag/vi har gjort där berättar jag i ett senare inlägg. Nus ka jag killa puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0