....om jag lämnar den här jorden levande,

ÄR så fruktansvärt trött men att somna... nä det går bara inte. Jag vet inte varför det är någonting som ligger och gnager mig, jag vet det. Det är oftast då jag inte kan sova. Men just nu retar det mig otroligt mycket var lika igår. Somnade sen as hell och när jag väl somnade var det inte lugn sömn, sov dåligt, halvsov, drömde och vaknade stup i kvarten, plus vaknade jätte tidigt så sov inte ut heller.

Men men i morgon ska jag hämta min skor som jag lämnat in för lite upp piffning så det sak bli skoj och se om skomakaren jag pratade med fick till det. Mer än så har jag inte planerat  men tänker fane mej inte sitta hemma i morgon (inte för jag gjorde det i dag men ändå)  Vill hålla mig i rörelse och så får vi se om det blir någe jobba av.

Träffade min kära vän Rickard i dag för en fika  så där på kvälls kvisten. Sjukt mysigt! Men jag måste säga att det merks att de "yngre" har hittat dit nu. Tidigare i år när jag och Matilda hade våra plugg kvällar där så var det inte sååå mycket "yngre" folk där men nu... ufft. Kryllar...

Brukar inte bry mig men idag satt det en fruktansvärt irriterande liten fjortis och hennes kompis och spelade kort. De hade säker sjukt trevligt i hop men att lyssna på den gälla, ljusa rösten hon hade, tog på både trumhinnor och humöret till bristnings gränsen. Litet minus men kaffet var gott och sällskapet var supääärt!

Nu ska jag försöka sova, ska nog slänga på ett eller två avsnitt av Friends och somna till... så håll tummarna att jag somnar nu för jag är trött som *************



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0