när det står lika vad väljer man,

Detta in lägg är till dessa personer!

Oscar Östvik!


Jag har känt den här killen så länge jag kan minnas. Vi har gjort så
mycket ihop, vi har växt upp tillsammans. Jag är glad att jag har han
som vän och jag hoppas att det bli många år till tillsammans. 


Alexandra Wistrand!

We did it all, Ja vi gjortde allt tillsammans första gången. Den här
personen är nog en av de personer som jag vart mest öppen till.
Pratat mest med och lekt runt mest med. Vi har haft så sjukt grymma
studenter tillsammans, vart sjukt bra vänner sen lång tid tillbaka. 
Från att leka med dockor ihop till att ta första fyllan ihop.

Sofia Hurtig

(Bilderna är från 2007) Suss och jag hade den grymmaste skoltiden
tillsammans, de var de jag saknade mest när jag började gymnasiet,
att flumma runt med henne i korridorerna, låsa in oss på toa och göra
ingenting och sitta och flumma på lektionerna när de var värdelösa.
Vi gjorde så sjukt mycket kul, vi har samma humor och vi kan skämta
med varandra och vi kan vara seriösa. Det är det som är så härligt!

Kände bara för att skriva om dessa personer mest för att jag har spenderat så mycket tid med dem de senaste dagarna och känner att jag vill visa hur mycket de betyder.
Själv klart finns de andra människor i mitt liv som betyder men idag vart de dessa. De som själva vet med sig att jag tycker om de de är de jag tycker om. Nu ska jag till jobbet träffa söta Alaa och i dag ska det klippas så det ryker om saxarna, Hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0