det är för mig onämnbart,

Alexandra och jag igår vid Slagsta glas. Bestämde oss för att åka dit snacka lite skit och äta glass. Det börjar regna efter ett tag men det hindrade inte oss, vi flyttade bara in våra stolar under ett tag och kollade på medans det regna och snackar vidare om vårat. 

Tre super söta tanter och en hund placerar sig bakom oss. Vi hör hur de pratar på och har det super trevligt. Jag sneglar bak på dem och ser hur de har varsin glass och tanten som ägde hunden hade även köpt en glas tll det lilla jycken. Så alla satt och smaskade på och såg ut att ha det skit trevligt. "sista natten med gänget" var en av meningarna jag kunde urskilja från dem. 
Jag kunde inte låta bli att le. Tänk vilka fina minnen de måste ha, hur mycket de måste upplevt och hur bra vänner de är med varandra. Undra om de  känt varandra länge eller om det har mött varandra på någon syjänta eller liknande.... Ja vad spelar de för roll de såg ut att ha det jätte mysigt med varandra och kunde inte låta bli att bli lite glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0