du är inte jag, vi är inte du, vi är varandra,

Jag älskar den här mannens verk, David Lachapelle!
Här ett smakprov på hanns grymma stil,




Vad tycker ni? Han har en aning av proviserande stil men samtidigt tycker jag att den är spännande, lockande och intressant. Varje detalj i varje bil inspirerar mig, allt är så sagolik med samtidigt får jag känsla av verklighet.
Jag tycker att hans bilder är totalt fängslande. 
Har mycket mer bilder på datorn som är gjorda, tagna kanske man säger av David Lachapelle! Men dessa är några av mina favoriter.
Han har fotat många kändisar, han är känd för sina fotografier inom mode och reklam och har regisserat musikvideor.

Gå in på hans hem sida HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0