en värld utan förväntning,

david lachapelle



Ja, nu är dagen slut och jag sitter i min säng och funderar på lite allt möjligt. Imorgon blir chill, börjar inte för ens 15, så är ju ganska skönt. Men inte blir det att slappa, har fruktansvärt mycket att göra hemma. Städa som tusan rensa bland kläderna och ta en promenad ska jag också hinna med. Måste röra på min feta röv. 

Nu ska jag nog kolla lite vänner funderar på att lägga mig på soffan sen kolla på Tv tills jag somnar. Orkar inte sova i sängen vet inte varför men inatt känner jag mig så ensam känns jobbigt att sova själv.... Depp!

Men imorgon är det fredag! SKÖÖÖNT! Då ska det bli tjejkväll, med film och fett! 

Puss på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0