jag hatar att sova själv,


Till busfröt alla som är sjuk!
Saknar dig idag! Se till och bli frisk nu så vi kan tjattra lite och busa! 


Konstigt hur man kan bli så van vid någons närvaro  så att man saknar
den personen efter redan en dag? Konstigt hur man fungerar. Eftersom
vi jobbar ihop så ses vi varje dag men efter bara en dag utan henne
där så saknar man henne. Saknade att ta en kaffe och cigg precis 
innan vi stänger salongen... Ajaaa sova nu! Så



Uppdatering: Till busfröt Alaa som är sjuk!
Saknar dig idag! Se till och bli frisk nu så vi kan tjattra lite och busa!

Alaa hittade just ett fel med mitt inlägg så... Får väl rätta mig men jag skyller på att jag är trött.. 

Kommentarer
Postat av: Alaa

Stava mitt namn rätt ahahha!! Är snart frisk gumman! Vänta en dag till!!

2010-09-08 @ 00:07:33
Postat av: F

Orka jag är trött ;)

2010-09-08 @ 00:09:41
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0