kampen fortsätter,

Vaknade sent idag med, tusan!
Hade hoppas på att gå upp lite tidigare så jag kunde röja undan lite i rummet, det börjar bli fruktansvärt rörigt. Förstår inte hur jag kan få det så stökigt med tanke på att jag knapp är hemma... 
Men det var ändå ganska skönt tog min kaffe och morgon cigarett på baksiden, myste in mig min vinter morgon rock som jag nu tagit fram. Älskar att vakna till ett tyst hus, det finns fan inget bättre, så sjukt sällen det är tyst i det  här huset. Även om bror bara sitter på sitt rum så hörs han ändå. Han har köpt sig ett nytt högtalarsystem som han inte snålar med, musik hela tiden.. högt!

Att jag vaknar så sent får jag jag nog skylla på mig själv, vart sent igår. Skulle träffat Alexandra men klockan ticka och blev mycket så. Mn så satt jag och skrev med Amberg och han sa att han hade lika tråkigt som jag så jag åkte dit ett tag, vi kollade film och snackade lite skit så det blev ganska sent innan jag var hemma igen.

Aja, snart är det jobb och efter jobbet får vi se vad som händer, förhoppningsvis någonting.. hihi!
Nä, nu har jag faktiskt inte tid med det här måste fixa mig lite. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0