nu har du bevisat för sista gången att du ljuger om din identitet,

Asså vissa människor är ju helt otroliga, spelar ingen roll hur mycket man förklarar för en människa hur mycket man bryr sig om den, hur mycket den personen betyder eller att man faktiskt är intresserad av hur den personen mår, gör och om den är lycklig, ändå så kan den tro de mest absurda saker om en.  Man kan ju börja undra om personen i fråga har fått knäpp i huvudet.
Efter en viss tid som man känt någon borde man veta vad han / hon är kapabel till och mig när saken gäller borde den jag syftar på fatta att jag har mina gränser, inte ödslar tiden, eller överhuvudtaget lägger min värdefulla energi på någonting dylikt.

Men man kan väl aldrig sluta bli förvånad över vad människor i ens närhet gör, tänker eller spekulerar i.
Men jag trodde det fanns gränser... men då vet jag i varje fall vad "folk" tror om mig. Get the fuck out of my life if U dont like my way 


Aja, det sista av min energi är lagg på detta inlägg.... 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har aldrig sagt att jag trodde det var du, men det som hände verkade vara personligt o det ändå jag kunde komma på var ett bråk för länge sen med en av dina vänner.. vet att du inte är kapabel till det o jag vet att om det skulle vara någon du känner så vet DU inget om det. Miljoner tankar i huvet och slumpen av att det skulle vara helt random är noll.

2010-09-15 @ 00:31:41
Postat av: Alex

känner igen dedär. själv stod man ut ett halvår iaf. Även fast det kan vara jävligt jobbigt i början så är det förmodligen värt i längden att inte slösa energi på det. Be strong Fifi ;)

2010-09-15 @ 05:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0