ta det man kan få?,

Ligger i sängen nu, uppe med tuppen va? hehe 
Ligger i sängen asså typ fryser så vill inte upp med vet att jag måste om några min bara dum att slösa tid på att inte göra någonting då kunde jag lika gärna vart kvar i drömmarnas land.

Schemat idag är full speckan men vad som står på schemat kan jag inte berätta. Kan bara säga att all min tid är upp bokad  från 9,55-18,10 idag. 

Tänkte att jag ska vara en gullig " värdinna" för suss som btw fortfarande sover trotts att jag ställde 3 olika alarm. Ska gå ner värma på te och kaffe till oss som jag sen ska bjuda henne på sängen med, Thihi!

Nej nu ska jag lämna den varma  zonen, PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0