lär dig säga hejdå,

Ja vad har jag gjort den här helgen då?

Fredagen, gjorde inte så mycket, jobbade fram till kvart i sju ca, sen åkte vi till tuna där kollade vi in johanna när hon jobbade på sin nya salong sen åt vi en mat bit, jag Alaa och Rickard. 









Lördagen då?  Där måste dte väl ha hänt någonting mer? tycker ni inte?

Nä faktiskt inte, den var inte så mer händelserik än fredagen men hade dock väldigt mysigt. Jobbade hela dagen, eller ja  10-14 men det räckte gott och väl.  Efter det åkte jag ner till stan för att kolla på nazist gänget som barkaderat sig på torget och så blev det en fika med Anton och Rebecca.

På kvällen åkte jag till Rebecca och kollade film och käkade massa gott!
Vi han med 4 eller 5 filmer, varsin popcorn påse, två glassar var och en halv chipspåse och jag tror jag såg mig skymta ett par smörgåsar också. 
Jag åkte hem som en fett bomb i morse. Så nu blir det inge med skit att trycka i sig veckan som kommer. 

Kanske om jag och Alexandra tar oss till slagsta och köper varsin sista glass,  sista öppet dagen idag.




0/dscn0662_107123894.jpg" alt="" />
Rökpaus, För att barkadera oss mot värmen rota vi runt i garderoben
och fann oss två enorma jackor som vi slängde på oss,

'


Ja ser ut att bli slagsta, alex ringde nyss, så nu ska jag slänga på nu ska jag slänga på mig lite kläder så jag inte frysen sen hopp in i bilen. 

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0