Varje dag känns som ett steg längre ifrån men det är i faktum ett steg närmare,

God morgon blogggen!

Har just ätit frukost med snyggingen Alexandra. Känner mig så  slö när jag är med henne, hon är verkligen en som flyger upp ur sängen känns det som. Vilket hon nog inte är men jag är ju en som vill ligga och dra mig så länge som möjligt och inser alltid till sist att klockan är för mycket. Men Alex for upp ur sängen idag, kockade ägg till oss båda gjorde kaffe medans jag låg kvar i sängen och vi berättade för varandra om våra drömmar vi haft. Båda hade haft en del sjuka drömmar.

 Igår hade vi mat kväll, mycket mysigt. Vi lagade mat och käkade mat ihop igår. Vi jorde kykling och ris.  Alltid lika kul med Alexandra, när vi satt vid mat bordet och snackade sådrabbades både hon och jag med varsitt skratt anfall, vi skrattade åt allt och ingenting. Jag kan inte ens komma ihåg hur det började men båda kunde inte förmå sig att sluta.

Efter maten kollade vi på det nya programmet på kanal 5, kungar av tylesand tror jag det hette om jag mminns rätt.
Fyfan vilket sjukt program. Hur kul som hälst men egentligen bara sjukt. Har hittat mig min egna favorit i programet, men visst känns det som en kopia av Jersey Shore...? Men kan nog bli kul ändå.



Nu ska jag ringa Becki i dag börjar jag inte förens 15,00 så ska träffa mälarbadens prinsessa innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0