why should I cry over your mistakes?,

Har haft en grym dag!!!

Hela dagen har rullat på fint! 
Sitter just nu och håller tummarna för ett jobb som jag skulle typ dö om jag fick. Skulle verkligen vara så sjukt bra. Ni andra kan väl också hålla tummarna för mig? Vore super sött!

Idag fick jag tråkiga nyheter eller ja det beror på hur man ser det? Jag vart ju i varje fall inte super nöjd över det men. 
Har gått runt nu under de senaste veckan och klagat varje dag på huvudvärk, tagit en tablett och ingenting har den hjälpt mig (nästan), håller den borta ett tag sen.. 
Så idag när jag var på tuna tittade jag in i en butik där de sålde glas ögon och frågade om min huvudvärk kunde bero på synen. Fick då köra en snabb koll och det visade sig att mina ögon inte är vad de en gång varit och att min huvudvärk absolut kunde var pga av synen. 
Så imorgon så ska det bokas en ordentlig tid hos en optiker och kolla om det är så pass att jag måste slå i hopp mig med "vi som bärglasögon" klubben. 
Visst har jag funderat på hur jag skulle se ut i brillor men varje gång jag provat ett par har folk rynkat på näsa och sagt att jag ser ut som en fucking lärare, hum..  Men tack gud för linser sådana fall. Kanske är det en vane sak men ändå. Det visar sig i morgon men jag måste fixa de på någe vis för min huvudvärk driver mig till vansinne tär på mitt humör och i omed de så drabbas min närhet. Kan inte prestera på jobbet så som jag skulle vilja orkar inte hålla igång osv ni vet. Huvudvärk kan ju vara ibland bland det mest irriterande som finns. Så nu vet ni det. 
Tycker att ni kan hålla tummarna för det med i morgon! *blink!

NU ska jag lägga mig för i morgon ska jag upp i tid och försöka mig på att löpa!!!!! Ja ni läste rätt gått folk. Jag måste komma igång igen men det är det att ett gymkort ner det är inte att tänka på förens nästa månad pga efter jag vart inne i "synafären" så vart jag lite halv depp och köpte mig dessa små pärlor...




you got to love the shoes

Ja, jag föll igen! Med de var snygga, gjorde mig på bra humör, bra pris och det var ändå ett tag sen jag köpte mig ett par... tror jag?
Ja, det jag skulle komma till var alllafall att jag ska försöka börja löpa ute vilket är bland det värsta jag vet. Jag vill stå på mitt jävla rullband och gå och springa det jag ska och sen kunna åka hem när det räcker utan massa krångel eller hoppa på någon annan maskin. Det där med att springa runt ute, nej tack! Tycke er det är stressande till skillnad från många andra bla mina båda föräldrar som tycker tvärt emot att det är bland de tråkigaste som finns att springa på rullband och tycker däremot att det är avslappnade och lugnande att springa ute... Men ska göra mig ett gott försök imorgon. Upp med tuppen och sedan jobba efteråt. 
Börjar 10,00 imorgon pga att Alla (<3) är lite sjuk.

Så nu blir det vänner avsnitt att somna till. Men innan det ska jag leta reda på min skidmössa kan inte sluta fundera på vart fan den ligger så måste hitta den innan mina tankar dödar mig.... Puss på er mina darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0