du är inte vad alla andra kallar dig, du är vad du vill vara, vad du väljer att vara,

Helgen har vart en stor blanning så jag tänkte typ, jag skiter i och berätta om all skit som hände och istället går på allt roligt, för hur kul är det att läsa skit.

Frdagen:



Jag och Rebecca bestämmde oss för att ta en kvälls fika. Sitter på first clas och efter en kaffe sitter vi och sneglar ner mot krog gatan... 
" Det skulle ju vara gott med en öl"
Så in i bilen igen tillbaka till mig för att byta från mjukis till ... ja någonting lite finare. 
Vi hade de super på HÅPES hela kvällen träffade massa folk, satt och snackade skit, drack goa drinkar. Men feter ett tag pallade inte Rebecca mer så hon bestämde sig för att åka hem. Jag och andra hand stannade kvar. Sncackade runt bland folk, bland annat så möte jag söta Nancy och hannes brudar. Vi hade de super trevligt satt och snackade en massa skit och skålade. Kvällen fick ett hasstigt slut men det var super. 

Lördag:



Vaknade, Ringde upp bexi, klädde mig och for ner på stan för att träffa Rebecca då och snacka om lite av de som hände kvällen innan och lite till. 
Efter det vart det fika med Antonio och sen Rickard. 
Ja jag hann med tre fikor eller vad man säger innan det var dags att åka hem för att fixa sig för kvällen.
Planen var mys med Alex men icke. 

Vid 21-tiden rullade bilen ner till Amberg för förfest. Hade samlat i hopp lite öl och vin hemma men lyckades bli lite fint dragen ändå innan det var dagst för att åka till korgen. 
Killarna och de drog till Harrys med Linn och jag kände typ NEJ. 
Planen var  Royal - HÅPES men slutade med en helkväll på Royal bara hon och jag. Super mys!

Söndag:



Vaknade på ett mindre vackert humör men det var bara att klistra på mitt vackra leende och åka på släckt träffen hos Farmor&farfar / påskbord hos Farmor&farfar. 
Efter tre rätters och en fika efter de var magen mätt och FÖR mätt. 
Väl hemma inser jag att biljäveln står hos Amberg så vad passar inte bättre än en lite  powerwalk ner dit.
Men gissa vad efter gått 3 km och är 40m meter från bilen inser jag att bilnyckeln är HEMMA.
Som tur var satte sig brochan på mopeden och kom med den. 

Funderade starkt på om jag skulle ta en till kväll på stan. Men humöret höll inte och det hade nog inte plånboken gjort heller. Så blev en mysig fika med Rebecca där sussie anslöt sig till i slutet inna jag gick på bio för att se
Den var helt okej men ändå en besvikelse. Jag troddde den skulle vara sååå mycket bättre eftersom den fått så mycket beröm och nomeneringar och priser. Rekomenderar ändå er att se den men kasnke inte bio värld.
Nästa Valborg nästa, hur ska ni fira den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0