,

Nu har en ny vecka börjat och denna vecka kommer bli SUPPPPPPER!

Nu på förmiddagen har jag vat och filat till mina naglar ( behövdes efter festandet), sen har jag spenderat 40min med att ringa runt till olika jobb.. deras svar är desamma " njaa.. inget just nu vi hör av oss"
Så jävla segt!

Nu ska jag snart iväg på möte, in på äckliga arbetsförmedlingen, kolla om jags ka boka in en tatuerings tid, åka till Alaa  hon ska få klippa mig ta en kaffe med henne med,
Ska även försöka hinna med träning ikväll. Och sen vill jag träffa Wistrand jätte länge sedan känns de som. 

Denna vecka är FULL speckad med saker jag ska göra. 
Så jag försökte göra ett litet schema vart väl inte de vackraste jag gjort men lite roligt... eller?

Söndagarna är ju alltid oplanerade så den sket jag i, tänker ändå bara dega. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0