,

Dagen har vart UNDERBAR!
Förutom att jag sov typ NOLL i natt så var min dag SUPER. Gick upp satt och åt frukost i ensamheten och läste  tidningen. Fixade mig och mötte upp Linn för lite golf. ( Fan jag jonar alla på golf eller vad?)
Efter lite golf så köpte vi oss en väl förtjänt glass. UR mysigt att sitta och käka glass i solen och bara mysa, snacka bajs och planera lite för "framtiden".

Åkte hem satte mig i solen med mammi och pratade trash ett tag innan att det var dags att byta om och killa iväg till HANNIBANNI. 




Efter Kaffet hos Hanna och VD så åkte jag ner till stan för att möta upp Sötaste Nancy. Satte oss på håpes jojnade av Hennes vän Sara. De satt och tog varsitt glas vin och jag drack en kaffe, super mys. Snackaade massor om typ allt och ingenting. Vi kom överens om att nästa vecka blir det en fet vinkväll. 

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av 4bröllop.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0