jag tror den här sommaren kan bli riktigt intresant...,

Idag har jag vart duktig.
Jag har gjort en god gärning föt en vän, hämtade Rebecca från Stockholm och körde hem henne. Stannade och käkade mat på vägen hem och hade det allmänt super.
Sen när jag kom hem så städade jag, BEHÖVDES, tvättade två maskiner, BEHÖVDES och sen hängde jag upp allt. Sen små plockade jag lite på rumet, soterade papper och betalade in alla räkningar.
Sen körde jag och Alex på en kvällsprommenad, en lång promenad. SUPER skönt.

Imorgon är det full rulle som gäller. MASSA att göra, bla hämta ut ett paket med kläder som jag beställde. Sanningens ögonblick passar de eller blir det extrem banting coh träning nu. VÄGRAR beställa större storlek. Passar det inte då vet jag vad som gäller och där med basta. ( förvånad att jag inte beställt några skor? viserligen köpte jag ett par när jag var i stockholm. Men det brukar ju alltid åka med när man sitter och shoppar på nätet)

Alex har lovat att göra mig sällis imorgon på mina äreenden, ska bland annat ringa några OTROLIGT viktiga samtal, CV ut delning och vårstäda pärlan.
Däcken är nu äntligen bytta och jag kan åter gå till att inte vara handikapad längre. Weee!

Nu ska jag sova PUSS


Kommentarer
Postat av: Alex

om du vill kan jag lägga in ditt cv på chefens skrivbord ;) om du vill jobba på ÖB that is

2011-04-20 @ 18:59:52
URL: http://alexandralainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0