jag vet vart du är,

Nu kommer de jävlarna igen.


De tog sådan tid innan jag fick av mig dem för att byta till stuprör men så kommer de tillbaka och jag vet inte om jag gillar de eller inte än?
För de första så minns jag också hur de var när höga jeansen kom. Jag sa ALDRI ALDRIG men nu ÄLSKAR de skulle aldrig kunna ha låga känns de som. Inte för att jag har de mega höga längre men jag har fasnat för högre jeans.
För de andra så tror jag att de är mer smak fråga och om man passar i de.
Men de finns ju de som total skiter i vad de passar i utan bara kör på på de som är mode nu. 

Men jeans är nog de trokigaste som finns att shoppa ( enligt mig) de är ju så jobbigt och prova och desutom för mig INGA passar antinger är de förstora i midjan lagom i längden eller så är de för korta och lagom i midjan. 
Usch! 
Tumme ner för att shoppa jeans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0