kom och säg vaddå?,

Just nu!

Just nu sitter jag hos Kimi och Timmy på kaffe fredag. MYS MYS

Dagen ser chill ut, ska käka lunch med Bästa hanna, snckalite skit och om allt och ingenting. Sen blir det lie jobb sökande. Ikväll blir det lugnt, ska beställa lite mat och köpa hem lite skräp. Kolla film och bara ta det chill.

Nu är det bokats, på onsdag åker jag för att sätta i mitt löshår. Ska blir super duper spännande, ska även bli jätte kul att träffa min bästa Tild som jag saknar så. 
Ska sätta in löshåret på hennes salong, ska bli super kul att se hur hon jobbar och vara tillbaka på en salong. Saknar frisör ibland. Att bara mys runt på salong, träffa nytt folk och se hur ett hår förändras. 
Efter de blir det mat, snack och film. Sen en lång resa tillbaka till ÄCKELtuna. HIHI

Efter den här helgen har jag två bokade helgen som kommer bli så jävla ROLIGA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0