man lämnar aldrig en soldat,

Precis kommit hem från släckt träffen nu. Kul kul. Mätt som tusan efter tre rätters och kaffe, fyfan. Min mage pallar ju inte med så mycket mat.




Denna helg har exploderat med massa känslor. Jag har vart, arg, besviken, ledsen, glad, exalterad och så vidare.
Har även lärt mig en massa om männsikor som jag trodde stod mig nära. Jag har lärt mig om vilka som ställer upp när det behövs och vilka som inte gör det. 

Det finns saker som är viktigt för mig och bland annat är det vänner. Mina vänner är mitt allt, jag vill ställa upp för alla så mycket som möjligt för jag vill att när jag behöver någon så ska den vännen ställa upp tillbaka men ICKE.
Fuck allt det där för det är bullshit. No one rocks world better than me!
Älska aldrig någon annan än dig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0