moving on,

Ny vecka!

Nu drar jag ut yxan ur ryggen som du kastade på mig och moving on.

Ja det är ny vecka och planer är redan gjorda för ett par dagarn fram över men luckan för valborg står öppen ett tag till. Har lite olika planer men känner inte för att "boka upp mig" riktigt än.
Idag var jag och världens bästa Hanna på IKEA, nya IKEA. Jag har inte bestämt mig om det var som jag hade förväntat mig eller inte... måste nog åka dit igen för att känna av lite till. Hihi!
Jag köpte ingenting men Hanna handlade på som tusen. Men jag känner att jag har ingenting att handla till. Inte en ens tavelram. För de ända foton jag skulle kunna sätta in där är på mig själv. För vet inte de är värld att sätta in en bild på en vän... 



Imorgon, om vädret inte blir bättre så blir sotera ut vinterkläderna, kasnke lite golf med Linn också. MYS!






Kolla vad snygg min tatuering är till bikini. Älskar den!

Känner mig faktist taggad till beach-11, träningen ligger på topp och dör för min nya bikini. Bikinin ser nästan paint målad ut på bild, så färg stark, hihi LÖÖÖÖÖV IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0